Assistent
Office Manager / Communicatie

  • IJsselstein
  • 24 uur

HELLO YOU!

Na onze oprichting in 2015 zijn we als startup uitgegroeid tot een full-service bedrijf met een team van ongeveer 17 werknemers. Met de groei van het bedrijf, groeien ook de nodige organisatie en communicatie taken voor PitCrew. Mede daarom zijn we op zoek naar een Assisstent Office Manager / Communicatie – een nieuwe PitCrew’er!   

YOUR workplace

Iedereen heeft eigen waarden en kwaliteiten. Wij willen graag dat je die verder kunt ontwikkelen en in kunt zetten binnen jouw werkzaamheden. Deze bevatten met name het creëren van content voor online media, contact onderhouden met recruitmentbureaus en het organiseren van facilitaire zaken. 

TEAMwork

PitCrew bedient de gehele ICT-keten van applicatieontwikkeling tot aan onderhoud, beheer en support. Een groeiend bedrijf heeft uiteraard behoefte aan een goede interne organisatie. Je komt te werken in een klein team, bestaande uit administratie, HRM en communicatie. Hier werk je direct samen met de Office Manager om van PitCrew een fijne werkplek te maken.   

YOUR tasks

Als Assisstent Office Manager / Communicatie sta je in verbinding met meerdere aspecten van PitCrew.

  • Op het gebied van communicatie ben je verantwoordelijk voor de aanwezigheid en uitstraling van PitCrew op LinkedIn en de website. Het is dan ook belangrijk dat je affiniteit hebt met teksten schrijven, foto’s maken en foto’s bewerken (basis).
  • Je draagt bij aan het opzetten en onderhouden van sponsoring vanuit PitCrew en het inzetten van de PitCrew huisstijl.
  • Je coördinerende en organisatorische kant zet je in voor Recruitment, Facility en het creëren van een fijne werkplek voor je mede PitCrew’ers. Zo ben jij verantwoordelijk voor het organiseren van verjaardagen en jubilea van je collega’s.

Daarnaast ondersteun je de Office Manager. Bekijk vooral even onze ‘PitCrew’ers’ pagina om jouw toekomstige crewleden te zien!

Requirements

  • Een communicatie gerelateerde studie MBO 4 of HBO propedeuse (afgerond).
  • 1 jaar ervaring met content schrijven voor online media. 
  • Zelfstandig, flexibel, positief, pro-actief en meedenkend.
  • Actief in het nemen van de organiserende rol. 
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.  

OUR offer

  • Part time 24 uur contract (maandag, woensdag en donderdag)
  • Marktconform tarief
  • Centraal gelokaliseerd te IJsselstein
  • Langere termijn
  • Modern kantoor -> Workplace 

Knowledge

  • Basiskennis van Adobe InDesign en Photoshop.
  • Basiskennis van Canva.
  • Ervaring met Wordpress. 
  • Office 365 applicaties.  
     

Soft skills

  • Communicatief sterk
  • Organisatorisch talent
  • Teamplayer
  • Leergierig, flexibel, proactief, meedenken

Iets voor jou?

We willen graag samen met jou bouwen aan ons bedrijf en zoeken daarom iemand voor de langere termijn. We hopen dat je van taart houdt, want zodra er iets gevierd kan worden is er: TAART! 

Als jij denkt dat je in ons team past en je jezelf herkent in bovenstaand profiel, dan zien wij met veel plezier je CV en motivatiebrief tegemoet!