Servicedesk ICT 2e-lijn
Support

  • IJsselstein
  • Full-time

IT Servicedeskmedewerker Support

Heb jij passie voor IT ? Verdiep je je graag in de werking van een systeem waarbij je interessante en diepgaande vragen oplost in een klein team binnen een groeiende organisatie? Ben jij punctueel en hou je van op tijd komen? Dan zoeken wij jou! Solliciteer dan bij PitCrew als IT servicedesk medewerker.

HELLO YOU!

Bij PitCrew (Persoonlijke IT Crew) ontwikkelen we IT-oplossingen op maat. Na onze oprichting in 2015 zijn we als startup uitgegroeid tot een full-service bedrijf met een team van ongeveer 20 werknemers (maak kennis met ons op www.pitcrew.nl/pitcrewers). Het afgelopen jaar hebben we onze crew uitgebreid met onder meer drie nieuwe developers. Onze groei zet door en daarom zijn we op zoek naar een IT servicedeskmedewerker Support - een nieuwe PitCrew’er!

THE system

Je aandacht gaat het meeste uit naar het grootste systeem dat wij in ons beheer hebben: ROB-Net. Hét systeem voor de administratieve communicatie tussen leasemaatschappij en leverancier op het gebied van Reparatie, Onderhoud, Banden, Schade en Vervangend Vervoer. Dagelijks worden er aanvragen ingediend in het ROB-Net systeem van de Vereniging ROB (verenigingrob.nl). Met meer dan 15.000 gebruikers en 1.000.000 leaseauto’s is er altijd wel een garagehouder of leasemaatschappij die jouw hulp nodig heeft.

ProblemSOLVER

De uitdagingen waar je mee te maken krijgt, kunnen zeer uiteenlopen: het per mail en telefonisch ondersteunen van gebruikers van het systeem tot aan het oppakken van interne vragen. Als je affiniteit hebt met een groot (automotive) brancheplatform, is dit zeker iets voor jou!

YOUR workplace

We werken in een modern gebouw met elektrisch verstelbare zit-/stabureau’s. Door de open werkruimte, gescheiden door dividers, is er zowel contact met al je collega’s als ook onze klanten. Representativiteit en professionaliteit zijn dus zeker van belang. Kijk gerust even verder rond op onze website om ons gebouw, je mede PitCrew’ers en de projecten waar we aan werken te bekijken! 

YOUR tasks

Als servicedesk medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze externe eindgebruikers. Je bent bereikbaar via telefoon (van 08:30 tot 17:00) en e-mail (tickets), en zorgt samen met de 2e lijn ervoor dat elke vraag snel en efficiënt wordt beantwoord.

Samen met je mede PitCrew’ers van de servicedesk zorg je ervoor dat onze klanten zo goed mogelijk geholpen worden. Dit doe je door:

  • Beantwoorden van vragen en oplossen van problemen via telefoon en e-mail (TOPdesk).
  • Samenwerken met de 2e lijn om een naadloze ondersteuning te garanderen.
  • Opbouwen van systeemkennis door interne trainingen en testwerkzaamheden.
  • Creëren en bijhouden van documentatie van het ROB-Net systeem.
  • Onderhouden van databeheer en onderzoeken van importeurs (automerken).
  • Ondersteunen van de applicatiebeheerder met taken op het gebied van XML, API, testen en andere IT-gerelateerde onderwerpen.
  • Naast je ondersteuning voor externe eindgebruikers, kunnen wij je hulp ook goed gebruiken voor interne ICT gerelateerde zaken. Denk hierbij aan:
  • Ondersteuning van SharePoint (kennis van Office-applicaties).
  • Systeembeheer (monitoren van ROB-Net).
  • Beheren van diverse interne applicaties.
  • Het volgen van de ITIL-processen.                                                   Zoals je leest is het een veelzijdige IT-functie waarbij we jouw hulp goed kunnen gebruiken.
    Klinkt dit als de perfecte uitdaging voor jou? Solliciteer dan nu en word onderdeel van ons enthousiaste team!

Requirements

  • Minstens MBO4 (ICT) werk- en denkniveau.
  • Woonachtig in de omgeving van IJsselstein.
  • Werkervaring in een vergelijkbare functie.
  • Kennis van en ervaring met de Microsoft besturingssystemen en de Office-applicaties zoals het werken met Sharepoint.
  • Kennis van of ervaring met ITIL en TOPdesk en Postman is een pré.

Soft skills

  • Goede communicatieve vaardigheden en servicegericht.
  • Open en eerlijke mentaliteit met gevoel voor verantwoordelijkheid.
  • Zelfstandig, flexibel, positief, proactief en meedenkend.
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
  • Je hebt basiskennis van de Engelse taal in woord en geschrift. 

Our offer

  • 40 uur contract.
  • 28 vakantiedagen op basis van een fulltime werkweek.
  • Salaris is marktconform gebaseerd op inhoud van de functie en ervaringsniveau.
  • Een uitstekende pensioenregeling.
  • Luxe en comfortabele kantoorruimte met moderne in hoogte verstelbare bureaus.
  • Veel vrijmibo’s en leuke team extra’s.

Iets voor jou?

We willen graag samen met jou bouwen aan ons bedrijf en zoeken daarom iemand voor de langere termijn. Zo evalueren we na een jaar hoe jij de periode hebt ervaren en wat jouw wensen zijn. Echte IT’ers houden wij graag aangesloten en juist daarom zijn wij geïnteresseerd in jou als persoon en helpen wij je om jouw persoonlijke doelen te behalen!

Als jij denkt dat je in ons team past en je jezelf herkent in bovenstaand profiel, dan zien wij met veel plezier je CV en motivatiebrief tegemoet! Startdatum: in overleg, zo snel mogelijk.