Are you ready 
to scrum[ble]?

Het ontwikkelen van mooie, efficiënt werkende producten is onze core business. Als klant wordt u continu bij het ontstaan van uw software betrokken. Tijdens zeer regelmatige demonstraties presenteren wij aan u de tussentijdse voortgang en kijken we of het doel van uw project nog steeds hetzelfde is.

Onze scrummethodiek

  • Elke twee weken start een nieuwe sprint en begint het creatieve proces.
  • Tijdens de sprintplanning worden alle te behandelen punten van de backlog bepaald voor de komende sprint.
  • De backlog is de grote verzamelbak waar alle te behandelen wensen van onze klanten en gebruikers in te vinden zijn.
  • Tijdens de refinement wordt het team uitgedaagd om nog dieper in te gaan op de te behandelen punten van de backlog.
  • Door middel van de retrospective wordt er teruggekeken op afgelopen sprint en gereflecteerd wat goed ging en wat beter kan.
  • De stand-up is een dagelijkse korte schakeling met het team om aan te geven wat de status van vandaag is en om samen enthousiast de dag te beginnen. 

For your eyes only 👀

#teamPitCrew

Voor goede en snelle ontwikkeling is het belangrijk dat het team gefocust en gemotiveerd is. Meerdere junior developers worden begeleid door ervaren senior developers waarbij er veel aandacht wordt besteed aan interne kennisoverdracht. Bij PitCrew vinden we het belangrijk om jong talent aan te trekken om zo het team divers te houden. Zij voorzien ons van nieuwe inzichten en wij nemen hen graag mee in de wereld van C# en .Net.

Er wordt veel samengewerkt voor onze grootste klant: de Vereniging ROB. Het ROB-Net systeem heeft meer dan 15.000 gebruikers, verzorgt meer dan 3,2 miljoen transacties per jaar en is verantwoordelijk voor 1 miljard euro omzet in de autobranche. Het is van belang dat het systeem stabiel is en ondertussen meegaat met de laatste ontwikkelingen.

Spread your wings

In de basis bestaat PitCrew uit een support- en een development team. Twee totaal verschillende afdelingen die enorm goed met elkaar samenwerken, ieder met zijn eigen kracht. Waar onze supportcrew amicaal, direct en aanwezig is door het dagelijkse klantcontact, werken de developers liever in stilte voor opperste concentratie. Zodoende heeft het gehele development team een eigen ‘vleugel’ gekregen in ons pand. Hier kunnen zij in alle rust hun stand-up houden, kort overleggen en gefocust ontwikkelen. Op deze manier heeft de supportcrew alle ruimte om te communiceren met onze klanten. Zo kan iedereen prettig werken zonder elkaar tijdens de werkzaamheden te storen.  Op deze manier wordt de open kantoorruimte optimaal benut!