Financieel administratief medewerker / HR

  • IJsselstein
  • 28 - 32 uur

HELLO YOU!

PitCrew is per direct op zoek naar een proactieve Administratieve Medewerker met een HR achtergrond/interesse die enthousiast wordt van een veelzijdige functie.

Zoek jij een uitdagende en verantwoordelijke baan met een breed takenpakket? Werk jij goed samen en geniet jij ervan als alles op rolletjes loopt? Dan zijn wij op zoek naar jou. Word vandaag nog onderdeel van onze crew! 

YOUR workplace

Je bent enthousiast, hebt gevoel voor cijfers en werkt gestructureerd zodat je gemakkelijk kunt switchen tussen je werkzaamheden binnen verschillende administraties. Je werkt nauw samen met onze HR/Administratie medewerkster Veronique en je kunt (op termijn) je werkzaamheden zelfstandig oppakken. Analytisch, nauwkeurig en accuraat werken zijn eigenschappen waar jij je helemaal in kunt vinden. Je neemt graag initiatief, bent enthousiast en communicatief sterk. Daarnaast vind je het een uitdaging om de administratie te verbeteren om efficiënter te kunnen werken.

TEAMwork

Als Persoonlijke IT Crew bedienen wij de gehele ICT-keten van applicatie-ontwikkeling tot aan onderhoud en support. Een snelgroeiende onderneming van 25 medewerkers waar je eigen inbreng wordt gewaardeerd en je te maken krijgt met verschillende disciplines. Wij vormen een crew die van aanpakken weet en waar zelfstandigheid en samenwerking hand in hand gaan. We hebben korte lijnen, schakelen snel met elkaar met een collegiale sfeer. Bekijk vooral even onze ‘PitCrew’ers pagina op onze website om jouw toekomstige crewleden te zien!

YOUR tasks

  • Dagelijkse financiële administratieve werkzaamheden voor PitCrew B.V en de daarbij behorende bedrijven die onder de holding vallen
  • Debiteuren- en crediteurenbeheer
  • Facturatie
  • Inkoopfacturen, klaarzetten van de betalingen
  • Bankmutaties
  • BTW aangiftes
  • Maandrapportages
  • Jaarrekening
  • Salarisadministratie
  • Personeelsadministraties
  • HR ondersteunende taken

Requirements

  • Je hebt minimaal een MBO 4 opleiding op het gebied van financiële administratie op zak of enkele jaren ervaring met bovengenoemde werkzaamheden.
  • Je hebt minimaal 5 jaar relevante werkervaring op financieel administratief gebied.
  • Je bent zelfstandig, flexibel, positief, proactief en meedenkend. 
  • Je bent cijfermatig sterk

OUR offer

  • Een functie voor 28 uur tot 32 uur (werkdagen bespreekbaar)
  • Marktconform salaris
  • 28 vakantiedagen op jaarbasis (bij een contract van 40 uur)
  • Laptop voor zakelijk gebruik
  • Reiskostenvergoeding van € 0,21 ct per gereden kilometer
  • Een premievrij pensioen. Dit betekent dat er netto voor jou meer overblijft doordat wij als werkgever jouw pensioen betalen (75%).

Soft skills

  • Accuraat
  • Van nature nauwkeurig en nauwgezet
  • Discreet
  • Betrouwbaar
  • Teamplayer 
  • Leergierig 

Knowledge

  • Office 365 applicaties. 
  • Kennis van Snelstart en Loket heeft onze voorkeur maar is geen pré 

Werken bij PitCrew

  • Een leuke, moderne werkplek in IJsselstein, neem hier een kijkje.
  • Een dynamisch en enthousiast team waar wekelijks een woensdagmiddag borrel wordt gehouden
  • Jaarlijkse te gekke uitjes en leuke attenties voor alle PitCrew’ers

Bij je indiensttreding vragen wij je om een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG)* aan te vragen. De kosten voor de VOG-aanvraag worden vergoed.

Iets voor jou?

We willen graag samen met jou bouwen aan ons bedrijf en zoeken daarom iemand voor de langere termijn. We hopen dat je van taart houdt, want zodra er iets gevierd kan worden is er:  TAART! 

Als jij denkt dat je in ons team past en je jezelf herkent in bovenstaand profiel, dan kijken we uit naar jouw reactie! Vertel ons waarom jij onze nieuwe PitCrew’er bent en stuur zo spoedig mogelijk je motivatiebrief met CV (incl. foto).