Financieel administratief medewerker

  • IJsselstein
  • 24 - 32 uur

HELLO YOU!

PitCrew is per direct op zoek naar een proactieve Administratieve Medewerker die enthousiast wordt van een veelzijdige functie.

Zoek jij een leuke en afwisselende baan met een breed takenpakket? Werk jij goed samen en word je enthousiast van cijfers? Dan past deze functie bij jou en word jij onderdeel van onze crew! 

YOUR workplace

Je bent enthousiast, je vindt financiële administratie leuk en wordt blij van cijfers. Je werkt gestructureerd zodat je gemakkelijk kunt switchen tussen je werkzaamheden binnen verschillende administraties. Je bent zelfstandig, cijfermatig sterk, discreet en nauwkeurig in de uitvoering van je werkzaamheden en hebt een flexibele werkhouding.  

TEAMwork

Als Persoonlijke IT Crew bedienen wij de gehele ICT-keten van applicatie-ontwikkeling tot aan onderhoud en support. Een snelgroeiende onderneming van 24 medewerkers waar je eigen inbreng wordt gewaardeerd. Wij vormen een crew die van aanpakken weet en waar zelfstandigheid en samenwerking hand in hand gaan. We hebben korte lijnen, schakelen snel met elkaar met een collegiale sfeer. 

PitCrew werkt nauw samen met de Vereniging ROB, eigenaar van het branchecommunicatiesysteem ROB-Net. Door middel van dit systeem communiceren leasemaatschappijen en hun toeleveranciers over aanvragen m.b.t. Reparatie, Onderhoud en Banden (ROB) én het daaraan gerelateerde vervangend vervoer. Het ROB-Net systeem bevat 1.040.000 voertuigen en verwerkt jaarlijks circa 3,2 miljoen werkopdrachten en facturen.

Ook is PitCrew verbonden aan LOOC en ontwikkelt hiervoor een EMS (Energiemanagement systeem), dit systeem zorgt voor een integrale, onafhankelijke en betaalbare oplossing voor duurzame energie voor bedrijven, waardoor energiekosten en CO2-uitstoot flink kunnen worden verlaagd en zoveel mogelijk rendement kan worden behaald uit de elektrificatie. Via dit Energie Management Platform kan er worden gehandeld in energie.

Requirements

  • Je hebt minimaal een MBO 4 opleiding op het gebied van financiële administratie of enkele jaren ervaring met bovengenoemde werkzaamheden
  • Je bent zelfstandig, discreet en nauwkeurig en hebt een flexibele werkhouding.
  • Je bent cijfermatig sterk.

Knowledge

  • Office 365 applicaties. 
  • Kennis van Snelstart en Loket heeft onze voorkeur maar is geen pré. 

Soft skills

  • Accuraat
  • Van nature nauwkeurig en nauwgezet
  • Discreet
  • Betrouwbaar
  • Teamplayer 
  • Leergierig 

Our offer

  • Een marktconform bruto maandsalaris op basis van 40 uur afhankelijk van je ervaring.
  • Een functie voor 24 - 32 uur, dagen en uren in overleg. 
  • 28 vakantiedagen op basis van 40 uur. 
  • Alle faciliteiten om je werk goed uit te kunnen voeren, zoals een laptop en eventueel een telefoon. 
  • Bij voorkeur ben je woonachtig in de omgeving van IJsselstein. In andere gevallen krijg je € 0,23 vergoeding per gereden kilometer.
  • Goede pensioenregeling: namelijk een premievrij pensioen. Dit betekent dat er netto voor jou meer overblijft doordat wij als werkgever jouw pensioen betalen (75%).
  • Gezamenlijke lunch in onze Social of op ons dakterras.

YOUR tasks

  • Dagelijkse financiële administratieve werkzaamheden voor meerdere bedrijven die onderdeel uitmaken van PitCrew. 
  • Debiteuren- en crediteurenbeheer.
  • Maandelijkse facturatie.
  • Dagelijkse verwerking van de inkoopfacturen.
  • Klaarzetten van wekelijkse betalingen.
  • Dagelijkse verwerking van de bankmutaties.
  • BTW aangiftes per kwartaal.
  • Ondersteuning bij het realiseren van de maandrapportage.
  • Wekelijks controleren van de urenregistratie.
  • Allround inzetbaar voor diverse werkzaamheden/ondersteuning office management.

Werken bij PitCrew

  • Een leuke, moderne kantoorruimte met veel daglicht door de grote ramen, neem een kijkje bij We Want You – Our workplace.
  • Eigen werkplek in een open kantoortuin met zit-sta bureau en twee grote beeldschermen.
  • Een dynamisch en enthousiast team waar wekelijks een vrijdagmiddagborrel wordt gehouden.
  • Jaarlijkse te gekke uitjes en leuke attenties voor alle PitCrew’ers.
    Bekijk vooral even onze PitCrew’ers pagina om jouw toekomstige crewleden te zien!
  • Bij je indiensttreding vragen wij je om een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG). De kosten voor de VOG-aanvraag worden vergoed.

Iets voor jou?

We willen graag samen met jou bouwen aan ons bedrijf en zoeken daarom iemand voor de langere termijn. 

Als jij denkt dat je in ons team past en je jezelf herkent in bovenstaand profiel, dan kijken we uit naar jouw reactie! Vertel ons waarom jij onze nieuw crewlid bent en stuur zo spoedig mogelijk je motivatiebrief met CV (incl. foto) naar veronique@pitcrew.nl. Als jouw sollicitatie ons aanspreekt nemen we snel telefonisch contact met je op om je uit te nodigen voor een kennismakingsgesprek. Na dit kennismakingsgesprek volgt een tweede gesprek en wie weet ben jij daarna onze nieuwe PitCrew'er!