Office Manager / Security Officer

  • IJsselstein
  • 32 - 40 uur

HELLO YOU!

PitCrew is op zoek naar een Office Manager/Security Officer.

Zoek jij een leuke en afwisselende baan met een breed takenpakket? Werk jij goed samen en geniet jij ervan als alles op rolletjes loopt? Dan past deze functie bij jou en wordt jij onderdeel van onze Crew!

YOUR workplace

Je bent een organisatorisch talent, energiek, enthousiast, betrokken, en je werkt zelfstandig en gestructureerd zodat je gemakkelijk kunt switchen tussen je werkzaamheden. Je neemt graag initiatief, werkt nauwkeurig en bent communicatief sterk. Je bent handig met computers.

TEAMwork

Als PitCrew bedienen wij de gehele ICT-keten van applicatieontwikkeling tot aan onderhoud en support. Een snelgroeiende onderneming van 22 medewerkers waar je eigen inbreng wordt gewaardeerd en je te maken krijgt met verschillende disciplines. Wij vormen een crew die van aanpakken weet en waar zelfstandigheid en samenwerking hand in hand gaan. We hebben korte lijnen en schakelen snel met elkaar in een collegiale sfeer.

PitCrew werkt nauw samen met de Vereniging ROB, eigenaar van het branchecommunicatiesysteem ROB-Net. Door middel van dit systeem communiceren leasemaatschappijen en hun toeleveranciers over aanvragen m.b.t. Reparatie, Onderhoud en Banden (ROB) én het daaraan gerelateerde vervangend vervoer. Het ROB-Net systeem bevat 1.040.000 voertuigen en verwerkt jaarlijks circa 3,2 miljoen werkopdrachten en facturen.

Ook is PitCrew verbonden aan LOOC en ontwikkelt hiervoor een EMS (Energiemanagement systeem), dit systeem zorgt voor een integrale, onafhankelijke en betaalbare oplossing voor duurzame energie voor bedrijven, waardoor energiekosten en CO2-uitstoot flink kunnen worden verlaagd en zoveel mogelijk rendement kan worden behaald uit de elektrificatie. Via dit Energie Management Platform kan er worden gehandeld in energie.

Requirements

  • Je hebt minimaal een HBO opleiding en/of minimaal 3-5 jaar relevante werkervaring.
  • Je hebt affiniteit met vormgeving, bent eventueel al bekend met Canva.
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.

Knowledge

  • Office 365 applicaties, zoals PowerPoint, Word & Excel.
  • Adobe Acrobat Pro.
  • Eventueel Canva.

Soft skills

  • Organisatorisch talent.
  • Communicatief sterk.
  • Werkt zelfstandig, nauwkeurig en gestructureerd zodat je gemakkelijk kunt switchen tussen je werkzaamheden.
  • Neemt graag initiatief.
  • Energiek, enthousiast en betrokken.
  • Je bent handig met computers.
  • Teamplayer.

 

Our offer

  • Een marktconform bruto maandsalaris op basis van 40 uur afhankelijk van je ervaring.
  • Een functie voor 32 - 40 uur, dagen en uren in overleg. 
  • 28 vakantiedagen op basis van 40 uur. 
  • Alle faciliteiten om je werk goed uit te kunnen voeren, zoals een laptop en eventueel een telefoon. 
  • Bij voorkeur ben je woonachtig in de omgeving van IJsselstein. In andere gevallen krijg je € 0,23 vergoeding per gereden kilometer.
  • Goede pensioenregeling: namelijk een premievrij pensioen. Dit betekent dat er netto voor jou meer overblijft doordat wij als werkgever jouw pensioen betalen (75%).
  • Gezamenlijke lunch in onze Social of op ons dakterras.

 

Your tasks

  • Je coördineert alle Security gerelateerde werkzaamheden voor onze ISO27001 verklaring. Daarbij kun je denken aan het (laten) uitvoeren van ISO controles, het organiseren van regelmatige ISO team vergaderingen, het up-to-date houden van ISO documentatie en het verwerken van ISO-incidenten.
  • Je bent verantwoordelijk voor alle facilitaire zaken zoals huisvesting, schoonmaak, voorraadbeheer en boodschappen voor de vrijdagmiddagborrel en de lunch. Je hebt extra aandacht voor de sfeer en gezelligheid op de werkvloer rondom feestdagen.
  • Je bedenkt leuke presentjes voor het team voor Pasen, Sinterklaas, Kerst en overige leuke attenties, waaronder ook relatiegeschenken.
  • Je organiseert de leukste teamuitjes en andere sociale activiteiten zoals de zomerborrel met partner en zorgt ervoor dat het fijne, gezellige momenten zijn. We doen bij PitCrew graag leuke dingen met elkaar.
  • Je houdt je bezig met het creëren van content voor de website en je beheert ons LinkedIn kanaal.
  • Je ontwerpt PowerPoint presentaties voor onze PitStop avonden.

Werken bij PitCrew

  • Een leuke, moderne kantoorruimte met veel daglicht door de grote ramen, neem een kijkje op onze website www.pitcrew.nl bij We Want You – Our workplace.
  • Eigen werkplek in een open kantoortuin met zit-sta bureau en twee grote beeldschermen.
  • Een dynamisch en enthousiast team waar wekelijks een vrijdagmiddagborrel wordt gehouden.
  • Jaarlijkse te gekke uitjes en leuke attenties voor alle PitCrew’ers.
  • Bekijk vooral even onze PitCrew’ers pagina om jouw toekomstige crewleden te zien!
  • Bij je indiensttreding vragen wij je om een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG). De kosten voor de VOG-aanvraag worden vergoed.

Iets voor jou?

We willen graag samen met jou bouwen aan ons bedrijf en zoeken daarom iemand voor de langere termijn.

Als jij denkt dat je in ons team past en je jezelf herkent in bovenstaande vacature, dan kijken we uit naar jouw reactie! Vertel ons waarom jij ons nieuw crewlid bent en stuur zo spoedig mogelijk je motivatiebrief voor deze functie met CV naar veronique@pitcrew.nl. Als jouw sollicitatie ons aanspreekt nemen we snel telefonisch contact met je op om je uit te nodigen voor een kennismakinggesprek. Na dit kennismakingsgesprek volgt een tweede gesprek en wie weet ben jij daarna onze nieuwe PitCrew’er!