Als servicedeskmedewerker ben je via de telefoon (bereikbaar tussen 08:30 – 17:00) en e-mail (tickets) het eerste aanspreekpunt voor externe eindgebruikers. Hierbij zorg jij er samen met de 1e lijn voor dat er altijd iemand is die de telefoon kan beantwoorden. Voor de applicatie-beheerder kan je ondersteunende werkzaamheden uitoefenen met verdiepingen op het gebied van XML, API, testen en nog veel meer IT gerelateerde onderwerpen!
Samen met je mede PitCrew’ers van de servicedesk zorg je ervoor dat onze klanten zo goed mogelijk geholpen wordt. Dit doe je door:
- Vragen te beantwoorden, zowel telefonisch als digitaal in TOPdesk.
- Kennis op te bouwen van de systemen door interne training.
- Documentatie op te bouwen van het ROB-Net systeem.
- Databeheer onderhouden en uitzoeken van importeurs (automerken).
Naast je ondersteuning voor externe eindgebruikers, kunnen wij je hulp ook goed gebruiken voor interne ICT gerelateerde zaken. Denk hierbij aan:
- Sharepoint ondersteuning (Kennis van Office-applicaties).
- Systeembeheer (monitoren van ROB-Net).
- ITIL-processen.
Zoals je leest is het een veelzijdige allround IT-functie waarbij we jouw hulp zowel intern als extern goed kunnen gebruiken.