GHOSTBUSTERS!
Voor ondersteuning van de producten hebben wij onze eigen in house servicedesk. Dit betekent dat maandag tot en met vrijdag van 08:30 – 17:00 de gebruikers van onze systemen met ons contact kunnen opnemen voor al hun vragen. Het supportteam beschikt over verschillende disciplines maar één ding hebben ze gemeen: een voorliefde voor auto’s!
Onze helpdesk werkt met een moderne VoIP telefonie oplossing en TOPdesk ticketsysteem. Hiermee worden eindgebruikers snel en effectief te woord gestaan. De gedrevenheid van onze PitCrew’ers weerspiegelt zich in de gepassioneerde dienstverlening. Als gebruiker van onze systemen wilt u gehoord worden en vooral praten met iemand die er verstand van heeft. Dat bieden wij u met onze unieke support!
Het kloppend hart van onze dienstverlening is een groot monitorscherm dat prominent aan de muur hangt bij onze supportcrew. Dit scherm geeft snel en overzichtelijk inzage in de performance van de servers, responsetijd, uptime, het aantal aanvragen per minuut en de snelheid waarmee alle berichten binnen onze systemen worden afgehandeld.
Mocht er onverhoopt iets gebeuren dan kleurt het scherm direct rood en ontvangen betrokkenen van onder andere ons DevOps team notificaties in de vorm van e-mail en SMS. Hierdoor is een verstoring binnen no-time opgelost!
Geen dag hetzelfde en geen probleem te groot maar wel altijd de maximale service, dat is waar wij voor gaan!
Laten we de situatie eerst eens plat slaan...
David Spee
Teamleider Servicedesk